Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

Πολυαρχιερατική Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό Αναλήψεως Σωτήρος Βουνού της Ιεράς Μητροπόλεως Χίου.
Κατά τη Δεσποτική εορτή της Αναλήψεως του Κυρίου, την Πέμπτη 29 Μαΐου 2014, τελέστηκε Πολυαρχιερατική Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ενοριακό Ναό Αναλήψεως Σωτήρος Βουνού της Ιεράς Μητροπόλεως Χίου. Στη Θεία Λειτουργία προεξήρχε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου κ. Προκόπιος με συλλειτουργούς τους Σεβασμιώτατους Μητροπολίτες Δράμας κ. Παύλο και Χίου, Ψαρών και Οινουσσών κ. Μάρκο.

Η Ιερά Μητρόπολη Χίου δια του Σεπτού Ποιμενάρχου της κ. Μάρκου τίμησε τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου κ. Προκόπιο με τον Σταυρό του Αγίου Ισιδώρου, την ανώτατη τιμητική διάκριση της Χιακής Εκκλησίας. Ο Σεπτός Ιεράρχης κ. Προκόπιος τιμήθηκε για τα σαράντα έτη της Θεοφιλούς Ποιμαντορίας του και την προσφορά του στην Ελλαδική Εκκλησία, η οποία τιμά και τη γενέτειρά του τη Χίο.

Με εγκωμιαστικά λόγια εκφράσθηκαν για τον τιμώμενο Ιεράρχη οι Σεβασμιώτατοι Μητροπολίτες Χίου κ. Μάρκος και Δράμας κ. Παύλος. Στην αντιφώνησή του ο Σεβασμιώτατος Φιλίππων κ. Προκόπιος, εμφανώς συγκινημένος, είπε: «Κάθε φορά που έρχομαι στο Βουνό και βλέπω την εκκλησία όπου ξεκίνησα, το πατρικό μου σπίτι και τους δικούς μου ανθρώπους, ανοίγει η καρδιά μου, παίρνω δύναμη και ζωή. Ευχαριστώ την Ιερά Μητρόπολη Χίου για την ύψιστη τιμή και την έκπληξη που μου επιφύλαξε και παρακαλώ το Θεό να σας έχει όλους καλά, γιατί σας αγαπώ, όπως μου έχετε αποδείξει ότι με αγαπάτε και εσείς»

Δείτε το φωτογραφικό υλικό (του κ. Γιάννη Μαρουκάκη εδώ
ΠΗΓΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ Ι.Μ.ΧΙΟΥ ΨΑΡΩΝ ΚΑΙ ΟΙΝΟΥΣΣΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου