Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Δευτέρα, 16 Δεκεμβρίου 2013

Κύριε λέγω τον πόνο μου στην αγάπη Σου


Κύριε λέγω τον πόνο μου στην αγάπη Σου
Ζητώ το έλεός Σου

Κύριε ο Θεός
Ζητώ και πάλι ζητώ, διότι χωρίς Εσένα
δεν μπορώ να ζω εγώ.

Θέλω τη Φιλανθρωπία Σου να έχω εγώ
Και να δοξάζω το Όνομά Σου
Που είναι Άξιον να δοξασθεί.

Χαράν αισθάνομαι μεγάλη
όταν ζητώ το Έλεός Σου,
διότι πιστεύω στην Φιλανθρωπία Σου.

Ότι Εσύ και μόνον Εσύ γνωρίζεις
τον πόνο και τα βάσανά μου
και έχεις τη δύναμη τη λυτρωτική
και ό,τι λες, γίνεται.

Δια τούτο το Έλεός Σου ζητώ,
ζητώ την αγάπη Σου την πατρική,
να λάβω άφεσιν αμαρτιών
και χαράν που την ποθεί η ψυχή μου,
να δοξάσω το Όνομά Σου
και τον κόσμο τον πάσχοντα.

Η Παντοδύναμος Αγάπη Σου
ζητώ να ελεήσει και σώσει
και χαράν σωτηρίου στους πάντες να δωρίσει
και με αγάπη και ομόνοιαν,
ζωήν Αιωνίου να χαρίσει,
έργα καλοσύνης να σκορπά,
η Αγάπη Σου η Παντοτινή.

Αμήν
ΠΗΓΗ: agiosdimitrios.kouvaras.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου